7 Şubat 2012

Başlarken...



Öncelikle 'Jorque Tinner' nedir, ondan bahsetmek istiyorum. İnternet alemi içinde dolaşırken kendi ismini kullanmak demode olduğundan herkes gibi bir nickname arayışına girdim ben de.
Önce sevdiğim karakterler, müzik gurupları falan denedim ama kendim gibi orjinal bir isim bulmam gerekti. Metal müzik dinlediğim bir dönemde bir kısım arkadaş beni "metalci(!)" olarak görmediler ve bana "tenekeci" lakabını uygun gördüler. "Tin" İngilizce teneke demekmiş bunu öğrendim ve kendimce "The Tinner" ismini çıkardım. Uzun yıllarda pek çok yerde bu ismi kullandım.
Sonra tabi doğal olarak çok sıradan olan bu ismin yanına New York'un 'York'unu koyacaktım, sırf kulağıma hoş geliyor diye. York kelimesiyle biraz oynayıp, okunuşu aynı "Jorque" kelimesini uydurdum. Google'da, Facebook'da araştırdım Jorque adına rastlayamadım. Dünyada pek kullanılan bir kombinasyon olmadığını anlayınca artık bunu kullanmaya başladım.
Sonuç olarak; hayali "Jorque Tinner" karakteri işte böyle doğdu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder